خبرگزاری کار ایران

درگفت وگویا ایلنا مطرح شد:

افزایش ۷۰ درصدی جابه جایی مسافر توسط ناوگان ریلی گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۶۶

مدیرکل راه شهرسازی استان گلستان گفت: درحوزه ریلی از ابتدای امسال شاهد افزایش ۷۰ درصدی جابه جایی مسافر وحمل بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

حسین محبوبی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: مطالعات اولیه برای اتصال راه آهن اینچه برون به آزادشهر از آنجا به کریدور جنوب انجام شده و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و پیمانکاران نیز برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کردند.

محبوبی درباره اجرای طرح راهداری زمستانه در استان گفت: از ابتدای آذر ماه نیروها در راهدارخانه های استان مستقر شده اند که در طرح زمستانه امسال ۳۰ اکیپ با ظرفیت ۱۶۸ دستگاه انواع ماشین آلات در۱۳ راهدارخانه استان مستقر شده و مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری گلستان درسالجاری اقدمات زیادی از جمله ۹۵۰ کیلومتر خط کشی راه ها، دوکیلومتر روشنایی، نگهداری ۱۹۵ کیلومتر روشنایی موجود، ۵کیلومتر نصب حفاظ های بتونی، گاردریل، روکش آسفالت، لکه گیری انجام داده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به رونق جابه جایی بار  و مسافر از مسیر ریلی در استان گفت: در 7 ماهه نخست امسال  نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 70 درصدی جابه جایی بار و مسافر  از طریق خطوط ریلی استان بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز