خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز:

رسانه‌های قزوین فقیر و مهجور هستند/ شکایت میراث فرهنگی از شهرداری خلاف نظر وزارت است/ در دنیا شهردار بالاتر از استاندار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۹۰

نماینده قزوین، آبیک و البرز گفت: رسانه‌های ما در استان فقیر هستند و یک رسانه فقیر چطور می‌تواند اطلاع رسانی قوی داشته باشد، نیاز داریم نهادهای مختلف به رسانه‌ها توجه داشته و با آن‌ها همکاری داشته باشند و بخشی از بودجه‌ها را برای آن‌ها اختصاص دهند تا از مهجوریت خارج شوند، شهرداری در این راستا می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای شهر قزوین که شامگاه روز گذشته در صحن علنی شورا برگزار شد، گفت: فکر می‌کنم باید شهردار را حمایت کنیم، شهردار نماد دولت است و مردم عملکرد او را به پای نظام می‌گذارند، در مباحثی که برای شهردار پیش آمد ما نتوانستیم حمایت لازم را داشته باشیم اگر متحد بودیم و جلسه مشترک برگزار می‌شد این‌طور نمی‌شد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز ادامه داد: در دنیا شهردار بالاتر از استاندار است و همه شهردار را می‌شناسند اما ما به این جایگاه کم توجه کرده‌ایم که باید در مجلس مورد عنایت قرار گیرد و نگاه من به شهرداری این است که باید در حوزه شهری حرف اول و آخر را بزند.

وی بیان کرد: هر چهارشنبه به یک مسجد می‌روم و پاسخگوی مردم می‌شوم اما در حوزه مشکلات شهری نمی‌دانیم به مردم چه بگوییم؛ بنا داشتم در این جلسه درباره موضوعات مختلف مانند زیباسازی، حمل و نقل و بافت‌های فرسوده صحبت کنم اما با گزارشی که دیدم به این رسیدم شهردار ما خیلی مظلوم بوده و شهردار ما طلب‌های زیادی دارد.

این مسئول اظهار کرد: در شهرهای مختلفی حضور داشته‌ام و به نظر من رسانه‌های قزوین نجیب و محجوب هستند، با ادارات و شرکت‌های مختلف صحبت کردم، چرا از رسانه‌ها استفاده نمی‌کنند، این‌ها باید زندگی‌شان بچرخد.

شکایت میراث فرهنگی از شهرداری عجیب و نوبر است

وی عنوان کرد: اینکه میراث فرهنگی از شهرداری شکایت می‌کند عجیب و نوبر است، شهرداری مصوبه شورا را انجام می‌دهد و این نوع نگاه در مدیریت اشتباه است، وزیر میراث فرهنگی اعلام کرد که ما از احدی شکایت نداریم و باید بازگردد، بنابراین این شکایت خلاف نظر وزیر میراث است و اینجا استاندار باید برای حل این مسایل وارد شود.

سیاهکالی ادامه داد: تصمیم درباره میراث فرهنگی به استان واگذار شد اما آیا جلسه‌ای در این باره برگزار شده، ما به عنوان نماینده قزوین برای برگزاری جلسه مشترک با هر جا و هر نهادی مشکل دارید آمادگی داریم.

وی اظهار کرد: درمورد سبزه میدان فصل الخطاب را باید استاندار انجام دهد او باید تصمیم بگیرد و البته باید مسئولیت سیاستی که اتخاذ می‌کند را هم بپذیرد ، در مجموع هر فردی که تصمیمی می‌گیرد باید عواقب آن را هم بپذیرد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم برای بررسی و حل مشکلات مختلف جلسات مشترک با حضور استاندار، معاون استاندار و نمایندگان برگزار شود، باید مسئله شهر را حل کنیم.

سیاهکلی تاکید کرد: قزوین از یک عقب ماندگی 30 و 40 ساله ساله رنج می‌برد و باید افراد شجاع بیایند و کارها را پیش ببرند و در این راستا جلسات مشترک راهگشا است و مشخص می‌شود چه کسی چه کاره است.

این جلسه با حضور دو نماینده قزوین، آبیک و البرز و رئیس مجمع نمانیدگان استان برگزار شد و در آن هر یک از اعضای شورای شهر نظرات و دغدغه‌های خود در حوزه مدیریت شهری را مطرح کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز