خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری:

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری با احداث بازارچه‌های محلی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۲۰

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز گفت: احداث بازارچه‌های محلی باعث ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری شده و در نهایت توسعه شهری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید مطلّبی سرپرست سازمان میادین در بازدید از بازارچه‌های تحت نظارت سازمان میادین شهرداری تبریز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در خصوص واگذاری و مشکلات بازارچه‌ها، گفت: با همه توان سعی داریم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کنیم.

وی با اشاره به احداث بازارچه محلی در شهرک مرزداران گفت: اجرای این پروژه‌ها در راستای تسهیل دسترسی و ارائه خدمات با کیفیت به مردم، ضمن رضایتمندی شهروندان باعث ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری شده و در نهایت توسعه شهری را به همراه خواهد داشت.

مطلّبی گفت: جهت احداث بازارچه‌ها در سطح شهر، شناسایی و مکان‌یابی مناسب که قابلیت فعالیت اقتصادی و درآمدزایی را داشته باشند، مورد تاکید سازمان است.

در این بازدید که به صورت میدانی از تعدادی از بازارچه‌های محلی تحت نظارت سازمان صورت گرفت، مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع موانع، اتخاذ و دستورات مقتضی صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز