خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توسعه انسانی شهرداری تبریز طرح کرد؛

زائران اماکن متبرکه مرخصی زیارت می گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۴۴۱

مدیرکل توسعه انسانی شهرداری تبریز از اعطای مرخصی زیارت برای زائران اماکن متبرکه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی عالم علیایی اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته رفاه شهرداری تبریز، تمامی پرسنل سالانه حق استفاده از ۶ روز مرخصی زیارت را دارند.

وی افزود: این مرخصی از اضافه کار افراد و یا مرخصی‌های استحقاقی وی کسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: زائرین کربلای معلی با ارائه گذرنامه ممهور از ۶ روز مرخصی زیارت برخوردار می‌شوند.

مدیرکل توسعه انسانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا سی‌ویک مرداد، ۱۳ هزار و ۳۳۷ مورد پرونده رفاهی شامل هزینه‌های درمان، پزشکی، فوت، عینک، سمعک وغیره با هزینه ۳۴ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال برای همکاران تشکیل شده است.

وی از فعال‌سازی بخش آمار و اطلاعات اداره کل توسعه سرمایه انسانی نیز خبر داد و اعلام کرد: حسب دستور شهردار تبریز مبنی بر شفاف‌سازی امور، بخش آمار و اطلاعات این اداره کل نیز فعال شده است و با تکمیل سامانه آمار و اطلاعات شهرداری تبریز، اطلاعات پرسنل نیز جمع‌آوری و در آن سامانه ثبت می‌شود.

علیایی یادآور شد: طی برنامه تدوین شده، فرم‌های اطلاعات مورد نیاز برای جمع آوری اطلاعات فردی کلیه همکاران در سامانه ps بارگذاری خواهد شد و همکاران گرامی نسبت به تکمیل آن در اسرع وقت به جهت ساماندهی نیروی انسانی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: اطلاعات فردی همکاران محرمانه و محفوظ برای اداره کل سرمایه انسانی است.

علیایی خاطرنشان کرد: نحوه اعمال و مدارک مورد نیاز برای فوق‌العاده ارشد، خبره و عالی و همچنین اعطای گروه و دیگر موارد جهت اطلاع و آگاهی همه همکاران گرامی به مناطق و سازمان‌ها ارسال می‌شود و همکاران می‌توانند اطلاعات مذکور را از اداره برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه یا سازمان مربوطه دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز