خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۲۴

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در مراسم افتتاح این رویداد، گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در راستای تداوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و به منظور پاسخگویی به نیاز فعالان این عرصه برپا شده است.

احمد خورگامی افزود: صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور محسوب می شود و این صنعت را می توان به عنوان یکی از مهمترین محرک های اقتصادی جوامع بشری دانست.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه همه روزه شاهد ظهور مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم بنابراین یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده ها آشنا نمودن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان است و در این راستا نمایشگاه ها می تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین شیوه های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

خورگامی افزود: این نمایشگاه ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: مشارکت کنندگان از استان های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی تولیدات و محصولات خود را در زمینه های تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی و محصولات شیمیایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید، سنجش توان رقابتی تولیدکنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصان و علاقه مندان با فناوری های روز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز