خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

هدف جدید دشمنان دانش‌آموزان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۹۸

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به قزوین گفت: دشمنان تا دیروز دانشگاه ها و دانشجویان را مورد هدف قرار داده بود، امروز آموزش و پرورش و دانش آموزان را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازقزوین، یوسف نوری روز چهارشنبه درسفر خود به استان قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، تصریح کرد: بعد از 26 ماه تعطیلی کلاس های درس به خاطر وجود کرونا خوشبختانه شاهد حضوری شدن و فعالیت دوباره مدارس بودیم که متوجه شدیم دشمن در این شرایط به دنبال وارد کردن هجمه به دانش آموزان ما و آموزش و پرورش کشور است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن می خواهد نظام و میهن اسلامی ما به قله های پیشرفت نرسد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، اظهار کرد: آموزش و پرورش همیشه در خور توجه علما و بزرگان و همچنین دشمنان نظام قرار داشته و دشمنان به دنبال منحرف کردن دانش‌آموزان از مسیر درست هستند.

نوری تاکید کرد: تربیت نسل های آینده و توسعه و رشد و اعتلای کشورها وابسته به آموزش و پرورش بوده و یکی از تاثیرگذار ترین دستگاه در نظام است.

این مسئول در ادامه گفت: وزارت آموزش و پرورش همیشه در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی گام برداشته است و در این خصوص تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان ها در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش مشکل داشته و باید اصلاح شوند، اضافه کرد: با پیگیری های مسئولان‌ استان قزوین از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار در حوزه های آموزش و پرورش اقدامات خوب و سازنده ای اعمال شده شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درنشستی با استاندار شرکت و در دیدار با فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده  از آن ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز