خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش در دروان کرونا خسارت دید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۳۴۵

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: این نهاد در دوران کرونا خسارت دید و وجود نگاه آموزش برای آموزش، نگاه تک بعدی به آموزش و پرورش و بی تدبیری‌های صورت گرفته را شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محسن زارعی در آیین زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه صنعت نفت بندرعباس اظهار کرد:‌ امید می رود بتوان یکی از اهداف عدالت آموزشی را محقق کرد و بتوان از بهترین معلمان در این بستر  شاد برای همه آموزش دانش آموزان سراسر کشور بهره گرفت.

وی اضافه کرد:‌ بستر شبکه شاد که مدارس در دوران همه‌گیری بیماری کرونا استفاده کردند اکنون تقویت و کلاس مجازی و تکالیف و ارزشیابی مستمر و غیره درون آن تعبیه شده است که برای تکمیل آموزش به کمک معلمان خواهد آمد.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: این نهاد در دوران کرونا خسارت دید و وجود نگاه آموزش برای آموزش، نگاه تک بعدی به آموزش و پرورش و بی تدبیریهای صورت گرفته را شاهد بودیم.

وی عنوان کرد:‌ نگاه تک بعدی به آموزش و پرورش و کارکرد آن را صرفاً برای آموزش دیدن که صرفاً می‌توان در بستر الکترونیک انجام داد اشتباه است، هدف آموزش و پرورش تنها آموزش نیست و تنها یک بُعد از ساخت آن است.

زارعی تاکید کرد: می‌توان آموزش را در بستر فضای مجازی اجرا کرد اما نمی‌توان سایر بخش‌ها مانند تربیت اجتماعی، قرارگیری دانش آموزان در کنار همدیگر، تربیت سیاسی اجتماعی و سایر موضوع‌ها را در این بستر انجام داد.

وی بیان کرد: دانش آموزان حتی از نظر جسمی هم آسیب دیدند که آمارها به خوبی این مشکل را گواهی می‌دهند و همچنین آنان از مهارت های اجتماعی فاصله گرفتند، قرار است نسلی را برای زندگی کردن تربیت کنیم و هدف این نهاد تنها آموزش برای آموزش نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز