خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان صورت گرفت؛

تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در ناحیه۲زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۲۱

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان در کمیته پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش‌آموزی ناحیه ۲ زنجان از اجرای رزمایش پدافند غیرعامل همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس ناحیه خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان, گفت: روز تاسوعا به عنوان روز «دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری حسینی» نام گرفته است، ادامه داد: عاشورا و آخرین روز هفته بسیج دانش‌آموزی روز «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» نامگذاری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان,، حسن مظفری امروز سه شنبه ۶مهر در جلسه کمیته پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش‌آموزی ناحیه ۲ زنجان با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: شعار هفته بسیج دانش‌آموزی سال ۱۳۹۳ «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت حسینی، شور انقلابی» نامگذاری شده است.

مظفری, با اشاره به اینکه روز نخست این هفته به عنوان «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری» نامیده شده است، تصریح کرد: در این روز نشست بصیرت و روشنگری با موضوع آسیب‌های ماهواره و رزمایش پدافند غیرعامل به همراه برپایی نمایشگاه آسیب‌های ماهواره و مواد مخدر برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه هشتم آبان روز «دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی» است، ادامه داد: در این روز دانش‌آموزان با حضور در مزار شهدا با ادای احترام به مقام شامخ این بزرگواران اقدام به گلباران و عطرافشانی مزار شهدا می‌کنند.

این مسئول روز سوم هفته بسیج دانش‌آموزی را روز «دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی» خواند و تاکید کرد: دانش‌آموزان صبح این روز اقدام به برگزاری مسابقه دو «رهروان شهدا» در ارتفاعات گاوازنگ خواهند کرد و پس از آن برنامه دانش‌آموزان به صورت سازمان یافته در نماز جمعه حضور می‌یابند.

مظفری, از اجرای صبحگاه ایثار و شجاعت در مدارس زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در روز چهارم هفته بسیج دانش‌آموزی که «دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی» نام دارد، دانش‌آموزان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار خواهند کرد.

وی, با بیان اینکه روز پنجم به عنوان روز «دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» نام دارد، اظهار کرد: به همین مناسبت جلسه هم‌اندیشی علمی، هنری و ورزشی با حضور مجید فرخی فرماندار زنجان برگزار می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان با اشاره به اینکه روز تاسوعا به عنوان روز «دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری حسینی» نام گرفته است، ادامه داد: عاشورا و آخرین روز هفته بسیج دانش‌آموزی روز «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» نامگذاری شده است.

این مسئول به حضور دانش‌آموزان‌ در مراسم سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و روز ملی مبارزه استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: این حضور به صورت راه‌اندازی کاروان‌ها و هئیت‌های مذهبی صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز