خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

روابط تجاری با روسیه به توسعه اقتصاد قزوین کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۳۷

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: باتوجه به جغرافیای جدید اقتصادی، گسترش روابط با روسیه و کشورهای سی آی اس به اقتصاد استان و کشور کمک خواهد کرد و نیاز داریم به این موضوع توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده در هشتاد و ششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: در راستای توسعه تجارت خارجی یک هیأت اقتصادی از استان اولیانفسک روسیه در قزوین حاضر شدند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین ادامه داد: متاسفانه در دو هفته اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که بهانه‌های تبلیغاتی را به دست دشمنان نظام داد و فعالین بخش خصوصی خواستار اتخاذ تدابیر قانونی و فنی هستیم؛ باید توجه داشت که اختلال اینترنت برای فعالین اقتصادی مشکل آفرین شده و امیدواریم تدابیری درنظر گرفته شود که در صورت شرایط مشابه به فعالین اقتصادی آسیب وارد نشود.

وی بیان کرد: صنایع ما باید به سمت انرژی‌های پاک حرکت کند تا هماهنگ با محیط زیست باشد و قزوین محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مسئول افزود: درباره مصوبه شورا در حوزه مراکز فروش سموم دفع آفات نباتی مشکلاتی وجود داشت که باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا واحدهای غیرمجاز شناسایی شوند.

در این جلسه وضعیت عرضه کنندگان سموم کشاورزی و ضرورت اخذ مجوز و نظارت از مراکز ذی صلاح و باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین آخرین وضعیت گمرک و موارد اساسی در ناحیه چرم سازی بوئین هم مطرح شد.

تامین زنجیره مالی واحدهای صنعتی بخش خصوصی از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و به ایجاد کانون بانک‌های خصوصی برای افزایش هماهنگی بانک‌ها تاکید شد.

عوارض حاصل از بازیافت هم از مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

نگهداری و بازدید از ساختمان‌ها از دیگر موضوعاتی بود که مطرح شده به فرهنگ‌سازی در حوزه اجرایی شدن قانون ملی مقررات ساختمان برای ارتقای ایمنی و افزایش عمر ساختمان‌ها تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز