خبرگزاری کار ایران

ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۰۳

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: هر مسئولی در گیلان که به تعهدات خود در قبال ساماندهی معتادان متجاهر عمل نکند ، تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کل دادگستری گیلان امروز در سومین نشست کارگروه حقوقی - قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در رشت ، گفت : ساماندهی معتادان متجاهر یک حرکت جمعی ست که باید در بستر تعامل و همراهی مجموعه ی دست اندرکاران در امر جمع آوری و ساماندهی معتادان، ترک اعتیاد و ایجاد اشتغالشان در راستای ثبات در زندگی معتادان عینیت یابد و این مهم با کم کاری یا اهمال هر یک از دستگاههای عضو به حصول نتایج مطلوب منتهی نمی شود.

حجت الاسلام حمزه خلیلی در همین راستا تاکید کرد : هر مسئولی که به تعهدات خود در قبال ساماندهی معتادان متجاهر عمل نکند، مصداق ترک فعل تلقی می شود و مسئول مربوطه تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد.

سید مهدی فلاح میری ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این نشست از عدم همراهی برخی دستگاهها برای نیل به اهداف پیش بینی شده در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر گلایه کرد و گفت : در حال حاضر حدود هزار معتاد متجاهر در سراسر استان وجود دارد که هر گونه بی تفاوتی در خصوص ساماندهی و هدایت آنانف بروز انواع ناهنجاری های اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.

در ادامه  این نشست هر یک از مدیران ستادی و عملیاتی حوزه ی مبارزه با مصرف مواد مخدر استان نیز گزارشی از عمده ترین الزامات و اقدامات ساماندهی معتادان متجاهر استان ارایه کردند و قرار شد از نشست بعدی هر یک از اولویت ها و هدفگذاری های حوزه ی معتادان متجاهر به صورت موردی بررسی و آسیب شناسی شود.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز