خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

واگذاری ساخت واحد های بیشتر مسکن ملی به پیمانکاران توانمند بومی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۰۸

استاندار قزوین گفت: پیمانکاران بومی که توانمندی و سرعت و پیشرفت قابل قبولی در اجرا طرح دارند باید واحد‌های بیشتری از نهضت ملی مسکن برای ساخت به آن‌ها واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: به نظر میرسد پیشرفت حدود 1.5 درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مطلوب نباشد و باید آن را به 3 تا 5 درصد افزایش داد.

استاندار قزوین افزود: باید جلسه‌ای با تعاونی‌ها و پیمانکاران تشکیل شود و هر کدام که پیشرفت خوبی دارند تشویق شده و آن‌ها که تاخیر دارند حذف شوند.

اعلایی عنوان کرد: به پیمانکاران بومی توانمند که طرح‌های آن‌ها از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است می‌توانید واحد‌های بیشتری واگذار کنید.

این مسئول عالی رتبه استان افزود:  باید تدبیری برای متقاضیانی که با تاخیر وجوه مورد نیاز را واریز می‌کنند اندیشیده شود و همچنین باید میزان پرداختی به پیمانکاران را مشخص کرده تا بر اساس پیشرفت فیزیکی این مبالغ تعیین و پرداخت شود.

وی ادامه داد: سامانه باید فعال شود تا کسانی که اقساط را بموقع پرداخت میکنند مشخص شده و هر کس پول را زودتر واریز کند، سریعتر واحد خود را تحویل بگیرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه کسانی که می‌خواهند صاحب مسکن شوند باید برای آورده خود برنامه ریزی کرده و فقط به در آمد ماهانه خود اکتفا نکنند، اضافه کرد: باید اختیار داشت تا واحد‌هایی که زود تر تکمیل می‌شود به متقاضیانی که خوش حساب هستند واگذار شود تا این افراد سریعتر صاحب خانه شوند و هرکس تاخیر دارد در واحد‌های نیمه تمام معرفی شود.

این مسئول عالی رتبه استان با بیان اینکه باید کمک کنید اجرای طرح‌ها سرعت گیرد و از وزارتخانه اختیار بگیرید تا جابجایی افراد در پروژه‌ها براحتی انجام شود تاکید کرد: هر کس بر اساس آورده خود هر چقدر بیشتر واریز کرد امتیاز بیشتری گرفته و بتواند سریعتر صاحب خانه شود.

همچنین وی یاد آور شد: آورده متقاضیان در بانک‌ها تاکنون به یک هزار و 100 میلیارد رسیده که این میزان کافی نبوده و باید با اطلاع رسانی مناسب برای افزایش آن اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز