خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر مسکن خبرداد:

اختصاص ۹میلیارد تومان یارانه مسکن مهر به گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۱۳

ساخت ۲میلیون واحد مسکن مهر کشور رو به اتمام است.

قائم مقام وزیر مسکن از اختصاص ۹میلیارد تومان یارانه مسکن مهر به گیلان خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهرآبادیامروز در جلسه نشست شورای مسکن گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، گفت: از اواخر هفته جاری جلسات متعددی با استان های کشور داریم و هر روز مشکلات مسکن مهر ۴استان کشور را بررسی می کنیم.

وی اضافه کرد: بحثهایی که امروز در مورد مسکن مهر گیلان داشتیم در جلسات اواخر هفته جاری مرور می کنیم و برای حل مشکلات آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

مهر آبادی از افتتاح یک میلیون و ۲۰۰هزار واحد مسکن مهر در کشور خبرداد و گفت: ۲میلیون واحد مسکن مهر هم اکنون در کشور در مرحله نازک کاری هستند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۶۵۰هزار واحد مسکن مهر کار ساختشان تمام شده است، تصریح کرد: پروژه های زیر صد واحد سریعتر از دیگر پروژه ها تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای فروش اقساطی ۷۰۰هزار واحد مسکن مهر در کشور برنامه ریزی کرده ایم، خاطر نشان کرد: سهم بانک مسکن در موفق بودن پروژه های مسکن مهر بسیار خوب است.

مهر آبادی در خصوص افزایش میزان وام مسکن مهر از ۲۵میلیون تومان به ۳۰میلیون تومان تصریح کرد: ما درد مردم را لمس کرده ایم و برای تحقق این امر مکاتباتی هم انجام شده است و امیدواریم که موافقت شود.

اختصاص ۹میلیارد تومان یارانه مسکن مهر به گیلان خبرداد و گفت: مردم استان باید در تکمیل آورده های خود سرعت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فاضلاب از اساسی ترین مشکل مسکن مهر رشت است، گفت: رسیدگی برای تکمیل و اتمام فاضلاب پروژه مسکن مهر در رشت در اولویت کار وزارتخانه قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز