خبرگزاری کار ایران

تعویض تابلوی ورودی ۸ روستا در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۳۱

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تابلوی ورودی ۸ روستا از توابع شهرستان تاکستان تعویض شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید رحمانی با اعلام این خبر گفت: تابلوی ورودی روستا‌های حسین‌آباد جرندق، ورکه‌رود، شاکین، قرقسین، ارونقاش، حسن‌آباد سادات، سکزنا و خنداب تعویض شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان ادامه داد: تابلوی روستا‌های حسین‌آبادجرندق به ۶ عکس شهید، ورکه‌رود به ۵ عکس شهید، شاکین به ۱۰ عکس شهید، قرقسین به ۲ عکس شهید، ارونقاش به ۳ عکس شهید، حسن‌آباد سادات، سکزناب به ۹ عکس شهید و خنداب به ۷ عکس شهید مزین شدند.

رحمانی افزود: این تابلو‌ها به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، بخشداری، دهیاران و رئیس و اعضای شورای اسلامی روستا‌ها طراحی، جانمایی و نصب شده است.

او اظهار داشت: این اقدام فرهنگی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، معرفی شهدای روستا‌ها به نسل امروز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ترویجی در دستور کار بنیاد است، گفت: تعویض، ترمیم و بهسازی تابلو‌های شهدا در روستا‌ها که بیشتر در معرض دید عموم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز