خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان، تاکید کرد؛

استانداری پشتیبان شهرداری ها در حوزه مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۶۴

استاندار زنجان، با بیان اینکه استانداری پشتیبان شهرداری ها در حوزه مدیریت شهری است، اظهار داشت: در این راستا تسهیلگری و کارگشایی از امور نه فقط برای شهرداری ها که برای همه دستگاهها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان، ظهر امروز، در آیین بزرگداشت روز آتش‌نشان و رونمایی از تجهیزات آتش نشانی، در سالن سینما روشای زنجان، اظهارداشت: وظیفه ما کار کردن برای مردم است.

افشارچی، با بیان اینکه اقدامات مطلوبی در حوزه تجهیزات مدیریت شهری برای خدمات رسانی به شهروندان در زنجان انجام شده است، ادامه داد: بزودی شاهد اقدامات موثر تری نیز خواهیم بود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه عمران شهری، پیشانی حرکت استان است، گفت: خوشبختانه در این دوره هم شورا و هم شهردار در شهر زنجان تلاشگر و ساعی هستند و ما بعد از مدت ها اتفاقات مثبتی را در شهر می بینیم.

افشارچی، با بیان اینکه هر ملتی مقاومتش در برابر نظام سلطه بیشتر باشد، هزینه تراشی در برابر آن نیز بیشتر است، تصریح کرد: دشمنان به انحنا مختلف مشغول توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند.

وی، با بیان اینکه استانداری پشتیبان شهرداری ها در حوزه مدیریت شهری است، اظهار داشت: در این راستا تسهیلگری و کارگشایی از امور نه فقط برای شهرداری ها که برای همه دستگاهها در دستور کار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات مجموعه آتش نشانی در استان، گفت: شهروندان و مردم شهرها آثار این خدمات را به صورت شبانه روزی مشاهده می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز