خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

شهرداری خدماتی‌ترین سازمان؛ خدمت در آن می‌تواند عین عبادت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۳

زمینه خدمت در شهرداری به جهت تعدد و تنوع وظایف از یک سو و پرمخاطب و پرمراجعه بودن این دستگاه از سوی دیگر، بیش از دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها فراهم است و تمامی گروه‌های اجتماعی و طیف‌های مختلف مردم با خدمات این مجموعه سر و کار دارند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از شهرداری تبریز به عنوان خدماتی‌ترین سازمان در بین سازمان‌ها و ادارات استان یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار شهردار تبریز و مدیران ارشد شهرداری افزود: زمینه خدمت در شهرداری به جهت تعدد و تنوع وظایف از یک سو و پرمخاطب و پرمراجعه بودن این دستگاه از سوی دیگر، بیش از دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها فراهم است و تمامی گروه‌های اجتماعی و طیف‌های مختلف مردم با خدمات این مجموعه سر و کار دارند.
امام جمعه تبریز خدمت به مردم را بالا‌ترین و والا‌ترین عبادت‌ها دانست و گفت: خدمت در شهرداری نیز می‌تواند عین عبادت باشد به شرطی که با نیت قرب الهی و در راستای خدمت خالصانه به آن‌ها باشد.
آیت الله شبستری دستیابی به فضیلت خدمت به مردم را بالا‌ترین سعادت و در عین حال بزرگ‌ترین نوع عبادت برای کارگزاران نظام و مسوولان اجرایی دانست و افزود: خوشبختانه بستر دستیابی به این فضیلت در مجموعه شهرداری برای خادمین مدیران این مجموعه بیش از دیگر حوزه‌ها فراهم است.
امام جمعه تبریز افزود: خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد، بی‌تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطاب به مدیران ارشد شهرداری تبریز با اشاره به اهم تکالیف و الزامات مدیریتی این مجموعه در قابل شهر و شهروندان گفت: نظارت موثر و جدی بر ساخت و سازهای غیرمجاز و چلوگیری از شکل گیری این قبیل ساخت و ساز‌ها به جای تخریب، اعمال نظارت‌های فنی و مهندسی دقیق بر روند ساخت و سازهای شهری، توجه به سبک سازی و مقاوم سازی ابنیه به منظور کاهش آثار و تلفات ناشی از خطرات و بلایای طبیعی، توجه جدی به امر مسیرگشایی و پرهیز از اجرای طرح‌های مسیرگشایی ناقص، توزیع عادلانه امکانات و خدمات، برنامه ریزی برای افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی و توجه جدی به امر تنظیف شهر و جمع آوری اصولی زباله از مهم‌ترین مسایلی است که باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
امام جمعه تبریز همچنین قانونمندی و تبعیت مطلق از قانون، پرهیز از تبعیض در خدمات رسانی، تسریع در روند رسیدگی به مشکلات شهروندان، تکریم ارباب رجوع در شهرداری، اولویت بندی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی، پرهیز از تجملات و ریخت و پاش‌های زاید، توجه به انجام فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی بسترسازی برای جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در عمران شهری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های خدماتی در ارایه خدمات را از دیگر وظایف و مسوولیت‌هایی دانست که مدیریت شهری تبریز باید به آن‌ها عمل کند.
آیت الله مجتهد شبستری در خاتمه بار دیگر بر لزوم خدمات رسانی شبانه روزی به مردم و جلب رضایت شهروندان از سوی شهرداری تبریز تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز