خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

آموزش بهترین شیوه آگاه سازی مردم از حقوق شهروندی خویش است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۷

آیت الله محسن مجتهد شبستری در حاشیه مراسم ویژه تجلیل از معلولین و در جریان بازدید از غرفه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبربز بازدید کرد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آموزش بهترین شیوه آگاه سازی مردم از وظایف و حقوق شهروندی خویش است و تلاش در این زمینه موجب رفع سریع معضلات شهری می‌شود.
به گزارش ایلنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در حاشیه مراسم ویژه تجلیل از معلولین و در جریان بازدید از غرفه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبربز خواستار بسط مباحثآموزش شهروندی این سازمان در زمینه مدیریت صحیح و مناسب پسماندهای شهری شد و ضمن بازدید از اقلام فرهنگی این سازمان خواستار مشارکت، همیاری و همکاری عموم شهروندان با مجموعه خدوم شهرداری تبریز در زمینه جداسازی و تفکیک پسماند‌ها در مبدأ تولید شد.
علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در بازدید امام جمعه تبریز از غرفه این سازمان ضمن بر شمردن اقدامات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در زمینه اجرای پروژه‌های زیست محیطی به تشریح فعالیت‌های فرهنگی سازمان در راستای آموزش شهروندی پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز