خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

گروهک تروریستی داعش به دنبال تخریب چهره زیبای دین اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۱۹

گروهک تروریستی داعش ارتشی در خدمت دشمنان دین خدا هستند و هدف اصلی‌شان از ظهور در دنیای کنونی از بین بردن و تخریب چهره زیبا و بشردوستانه دین مبین اسلام است.

آیت الله مصطفی علما در جلسه ستاد غدیر، اظهار داشت: امروز ولایت فقیه برای جهان اسلام یک ضرورت است و باید خدا را برای دادن این هدیه بعد از رسول خدا(ص) شاکر باشیم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز ولایت فقیه با علم و درایتی که دارند، بعد از پیامبر اکرم و ائمه اطهار، دین خدا را نگه داشته است و راهنمایی لازم را در مواقع ضروری به مسلمانان ارائه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز در بین تمامی ادیان الهی در دنیا، دین شعیه تنها مکتبی است که اصول و مطالب کاربردی بسیاری برای زندگی روزمره مسلمانان ارائه و تدوین کرده است که این خود امتیاز والایی برای ملت ماست.

این عالم کرمانشاهی تاکید کرد: یکی از دلایلی که دشمنان اسلام به دنبال ضربه وارد کردن به این دین هستند؛ همین پویایی و تحرک و به روز بودن اسلام می‌باشد، لذا همه باید در مقابل این حربه‌های دشمنان آگاه باشیم.

آیت الله علما اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام از هر وسیله و فرصتی برای تخریب چهره اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا استفاده می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: گروهک تروریستی داعش، ارتشی در خدمت دشمنان دین خدا هستند و هدف اصلیشان از ظهور در دنیای کنونی از بین بردن و تخریب چهره زیبا و بشردوستانه دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه واقعه غدیر در دین مبین اسلام و به ویژه مذهب شیعه از جایگاه بسیار والایی برخوردار است، تاکید کرد: باید ادارات و نهادهای ذیربط همانند شهرداری و شورای اسلامی شهر در برگزار مراسم‌ها و آیین‌های ستاد غدیر و دهه امامت و ولایت از غدیر تا قربان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

در ادامه این نشست، بهروز همتی، دبیر اجرایی ستاد غدیر استان کرمانشاه، اظهار داشت: برای دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوع فرهنگی بسیاری در استان کرمانشاه مدنظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها ما در این دهه، برگزاری چهارمین همایش ملی «غدیرپژوهی» و نیز دومین همایش ملی «نحات بخشی و آینده جهان» است که این همایش‌ها در اول اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد.

همتی آخرین فرصت آثار برای این همایش‌ها را تا بیست و پنجم دیماه سالجاری عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز