خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر بهداشت از موکب های سلامت در بخش ملک آباد مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۷۳۴

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به مشهد مقدس از خدمات رسانی موکب‌های سلامت در این شهر و مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس در بخش ملک آباد شهرستان مشهد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد پهلوان گفت: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شده اند.

وی ادامه داد: بهرام عین اللهی در این سفر که معاونان بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و همچنین رئیس سازمان اورژانس کشور نیز حضور دارند آخرین وضعیت خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی شهر مشهد را در آستانه شهادت امام رضا(ع) و حضور میلیونی عزاداران رضوی در این شهر مورد بررسی قرار خواهند داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زیارت بارگاه منور رضوی، بازدید از بیمارستان‌ سیار و پایگاه اورژانس ۱۱۵ مُلک‌آباد، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی طالقانی و افتتاح اتاق عمل این بیمارستان و نیز بازدید از ایستگاه‌های سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد و همچنین شرکت در جلسه اعضای کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از جمله مهمترین برنامه‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به مشهد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز