خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۴۴

در قالب سی و چهارمین مراسم پویش "ره سلامت"، ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد همزمان با سراسر کشور توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این مراسم که به صورت نمادین در مرکز خدمات جامع سلامت "برادران رحیمی" مشهد برپا شد، مراکز خدمات جامع سلامت در شهرهای رشتخوار، ریوش، سرخس، خواف، تایباد، چناران، درگز، فریمان، قوچان و مشهد به بهره‌برداری رسیدند. 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این مراسم گفت: پروژه‌های خدمات جامع سلامت با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع و هزینه‌ بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند. 

دکتر سید کاظم فرهمند افزود: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت برادران رحیمی زیرپوشش مرکز بهداشت شماره ۲ شهرستان مشهد در حاشیه شهر و در پهنه التیمور و محله پنجتن ساخته شده است.

وی ادامه داد: این مرکز دارای دو پایگاه غیر ضمیمه بوده که به بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت زیرپوشش خدمات ارائه می‌دهد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زمین این پروژه به مساحت ۵۰۴ مترمربع از سوی مجمع خیران مسکن ساز اهدا شده و با زیربنای ۷۴۵ مترمربع در چهار طبقه ساخته شده است.

وی افزود: این پروژه طی یک سال با مشارکت هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران سلامت "برادران رحیمی" و هزینه ۱۴ میلیارد ریال تکمیل و راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز