خبرگزاری کار ایران

باباخانی خبر داد:

بازگشایی تالار‌های عروسی و پذیرایی در مشهد ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۴۷

کارشناس مسئول سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونا در برخی از شهرها، تالارهای عروسی و پذیرایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازگشایی نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد باباخانی در این خصوص گفت: از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون تالار‌های عروسی و پذیرایی در مشهد تعطیل بوده اند و فقط در طرقبه و شاندیز در مقطع کوتاهی در ابتدای سال بازگشایی‌هایی صورت گرفت ولی پس از آن بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی به هیچ یک از تالار‌های عروسی و پذیرایی در مشهد اجازه فعالیت داده نشده است.

وی افزود: در این مدت با تالار‌های عروسی و پذیرایی که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کردند برخورد قانونی شد و تاکنون حداقل ۵۰ تالار پذیرایی در این مدت پلمب شده است.

کارشناس مسئول سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: محدودیت‌های کرونایی در طرقبه و شاندیز همانند مشهد بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی لحاظ می‌شود، اگرچه این شهرستان اکنون در وضعیت زرد قرار دارد، اما چون در نزدیکی مشهد واقع شده است و بسیاری از مردم مشهد مجالس و مراسم خود را در این شهرستان خوش آب و هوا برگزار می‌کنند، به لحاظ انتقال و شیوع بیماری کرونا خطرساز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز