خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

قزوین به عنوان قطب سرمایه گذاری معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۰۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: پیشنهاد ما درباره همایش جذب سرمایه گذاری استان این است که تمرکز همایش برای معرفی قزوین به عنوان قطب سرمایه گذاری باشد و اجرای یک پیش همایش برای مسئولین استانی داشته باشیم تا سرمایه گذاران و خواسته‌های‌شان را بشناسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده در دومین نشست کمیته هماهنگی برگزاری همایش جذب سرمایه گذاری استان که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، گفت: تجربه میزبانی اتاق بازرگانی  از نمایندگان کشورهای دیگر و رایزنان اقتصادی ایران در دیگر کشورها  نشان داده ظرفیت استان در اسکان محدود است و اگر نتوانیم اسکان قوی داشته باشیم، طبیعی است که جذب مخاطب مایل به سرمایه گذاری کاهش می‌یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های اسکان، اتاق بازرگانی قزوین به منظور اجرای مطلوب همایش، اسکان و پذیرایی از میهمانان را عهده می‌گیرد.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین تصریح کرد: یکی از وظایف ذاتی اتاق بازرگانی حمایت از جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی  در راستای رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان و کشور است.

در پایان این نشست ضمن تاکید بر انتخاب اتاق بازرگانی قزوین به عنوان دبیر خانه دائمی همایش جذب سرمایه گذاری استان، با حضور مسئولین دستگاه‌های حاضر، دفتر دبیرخانه در طبقه دوم پارلمان بخش خصوصی استان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز