خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

بیش از 34 هزار میلیارد ریال در مناطق صنعتی تاکستان سرمایه گذاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۴۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طی نیمه نخست سال جاری با جذب سرمایه گذاران جدید در تاکستان شاهد سرمایه گذاری 34 هزار و 908 میلیارد ریالی در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی تاکستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرمدشت گفت: طی نیمه نسخت سال جاری 38 سرمایه گذار در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی تاکستان جذب شده و 34 هزار و 908 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: 32 مورد از سرمایه گذاری‌های جذب شده در شهرک صنعتی خرمدشت اتفاق افتاد که این میزان بیشترین میزان چذب سرمایه گذار در استان بوده، پنج سرمایه گذار نیز در ناحیه صنعتی اسفرورین و یک مورد نیز در شهرک صنعتی حیدریه جذب شد.

وی عنوان کرد: میزان زمین‌های واگذار شده در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی تاکستان به سرمایه گذاران جدید 82 هکتار بود و با افتتاح واحدهای تولیدی در این مناطق شاهد اشتغالزایی مستقیم برای 2 هزار و 967 نفر خواهیم بود.

خانپور گفت: شهرک صنعتی خرمدشت از نظر میزان مساحتی که برای استقرار صنایع دارا است جزء بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور ایت و در مجموع در تاکستان زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در اراضی زیادی فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز