خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

سرمایه گذاران خارجی در قزوین برای دو هزار نفر اشتغالزایی کرده‌اند

کد خبر : ۱۱۰۳۸۹۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: درحال حاضر تعداد سرمایه گذاران خارجی در استان 20 سرمایه گذار است که در زمینه‌های مختلف صنعتی درحال فعالیت هستند و برای بیش از دو هزار نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اشاره به جذب سرمایه گذار خارجی در استان گفت: در سال جاری دو سرمایه گذار از ترکیه و ایتالیا برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان جذب شده و به آن‌ها زمین واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: علی‌رغم تحریم‌های آمریکا باز هم شاهد سرمایه گذاری کشورهای خارجی در کشور و استان هستیم بطوری که هر سال تعدادی سرمایه گذار در استان جذب می‌شود که سال گذشته سه مورد بود و به دلیل موقعیت جغرافیایی و راه‌های ارتباطی استان این علاقه برای سرمایه گذاران افزایش می‌یابد.

وی ابراز کرد: در کنار جذب سرمایه گذاران خارجی و معرفی پتانسیل‌های اقتصادی استان تشویق سرمایه گذاران داخلی نیز در شرکت شهرک‌های صنعتی استان مدنظر است.

وی افزود: درحال حاضر تعداد سرمایه گذاران خارجی در استان 20 سرمایه گذار است که در زمینه‌های مختلف صنعتی درحال فعالیت هستند و برای بیش از دو هزار نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

خانپور گفت: در مجموع تاکنون 500 میلیون یورو از طریق سرمایه گذاری خارجی برای استان جذب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز