خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر گلستان خبرداد؛

جان باختن پاراگلایدر سوار در کردکوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۱۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از سقوط و فوت یک پاراگلایدر سوار در شهرستان کردکوی خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته پیش سه پاراگلایدر سوار در ارتفاعات جنگلی درازنو در شهرستان کردکوی سقوط کردند که به جمعیت هلال احمر استان اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: تیم‌های هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند که ۲ نفر از حادثه دیدگان با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند.

غریب آبادی اظهار کرد: نفر سوم که فوت شده بود در منطقه قاطر بانی بالای ذغال انبار منطقه درازنو شهرستان کردکوی که توسط هلی شات و پاراموتور امروز (۲۰ شهریور) پیدا شد.

وی گفت: در حال حاضر پیکر فرد فوت شده در حال انتقال به پایین دست است.

وی یادآور شد: در این عملیات ۷ دستگاه  خودرو کمک‌دارسبک و 4 دستگاه موتور سیکلت از سایر دستگاه های همکار شامل ( مدیریت بحران ، محیط زیست ، منابع طبیعی ، سپاه ، بسیج ، نیروی انتظامی ) دراین علمیات حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: 8 ست کوهستان،تعداد بالگرد 1فروند یک پرواز 5 ساعته، تعداد سگ زنده یاب1 قلاده، دو دستگاه هلی شات، دودستگاه پاراموتور از تجهیزات تخصصی بکارگیری شده در این علملیات بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز