خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان رخ داد؛

تصادف خونین در محور بندرلنگه - پارسیان، 6 فوتی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۹۳

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از امداد رسانی به مصدومین حادثه تصادف محور بندرلنگه - پارسیان توسط اورژانس ۱۱۵ بندرلنگه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین قاسمی عنوان کرد: ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه شب گذشته، پیرو ارائه گزارش وقوع یک تصادف بین دو دستگاه خودرو و مصدوم شدن ۱۳ نفر، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای بندر چارک، پایگاه شهری بندرلنگه و پایگاه جاده ای مغویه به محل فوریت، واقع در حد فاصله روستای بستانه و دیوان اعزام شد. 

قاسمی در ادامه افزود: در این حادثه که بین دو خودرو پراید و برلیانس به وقوع پیوست، ۴ نفر که در بین آنها، دو دختر بچه ۷ و ۱۱ساله نیز بودند، به علت شدت تصادف، در زمان وقوع حادثه فوت شده و ۹ مصدوم دیگر، توسط آمبولانس های اعزامی اورژانس۱۱۵ به بیمارستان شهدا بندرلنگه منتقل شد.

متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده و  وخامت حال دو نفر از مصدومین، آقای ۶۵ ساله و آقای ۱۴ ساله و به رغم انجام اقدامات احیاء برای آنها، این دو مصدوم در بیمارستان فوت و شمار فوتی های این حادثه به شش تن رسید.

از ۷ مصدوم حادثه، حال یک تن دیگر نیز وخیم و شش نفر دیگر هوشیار و تحت نظر می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز