خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اصفهان :

مجمع نمایندگان اصفهان به صحبت های میرزایی واکنش نشان دهد/ پیشنهاد اصفهان ساحلی، خودستیزی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۱۵

نایب رئیس کمیسیون ویژه آب شورای شهر اصفهان گفت: یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس، نطقی در مجلس مبنی بر اصفهان ساحلی مطرح کرده است که خودستیزی است و مجمع نمایندگان در این خصوص باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمد شریعتی اظهار داشت: حسین میرزایی نمایندگان مردم اصفهان در مجلس به تازگی پیشنهاد اصفهان ساحلی را مطرح کرده است؛ این نطق خودستیزی است.

وی ادامه داد: چرا در هر جایگاهی که هستیم باید هر صحبتی را مطرح کنیم و به کسانی که در مقابل ما حضور دارند خوراک بدهیم، این نماینده باید پاسخگو باشد و مجمع نمایندگان نیز باید این موضوع را بررسی کند.

وی تصریح کرد: در خصوص مشکلات اصفهان از سال‌های گذشته برخی نمایندگان ساکت ماندند و دفاع نکردند و امروز وضع ما این چنین است.

حسین میرزایی نماینده اصفهان در مجلس پیش‌تر  با اشاره به بیکاری و ... استان اصفهان در مصاحبه ای گفت : "پیشنهاد ما ایجاد استان اصفهان ساحلی است. نه‌تنها اصفهان، بلکه هر استان دیگری که تمایل دارد می‌تواند گوشه‌ای از ساحل دریا را در اختیار گیرد تا نمونه‌ای از استان خودشان را کنار ساحل به وجود بیاورند".

حال واکنش های زیادی پیرامون این گفته مطرح شده مبنی بر اینکه مگر سواحل خلیج فارس و دریای عمان بی صاحب و بی فرهنگ و هویت هستند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز