خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج:

با خلع ید پیمانکار سابق، فعالیت کارخانه کمپوست کرج از سرگرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۱۶

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از انعقاد قرارداد با حدود سه هزار مطب و مرکز درمانی برای جمع آوری زباله‌های عفونی آنها خبر داد و گفت: با دخالت قضایی ضمن خلع ید پیمانکار سابق کارخانه کمپوست کرج، فعالیت این کارخانه از سرگرفته می‌شود

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا خسروی با بیان اینکه طی سنوات گذشته فعالیت کارخانه کمپوست شهرداری کرج به دلیل برخی اختلافات با پیمانکار متوقف شده بود، اظهار کرد: پیمانکاری که این کارخانه را در اختیار گرفته بود به تعهداتش عمل نمی‌کرد و همین باعث توقف فرایند بازیافت پسماند و تحمیل ضرر زیادی به شهرداری شده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همراهی اعضای شورای شهر و دستگاه قضا، پس از اعاده دادرسی و شکایت قانونی، رای قضایی به نفع شهرداری صادر و پیمانکار خلع ید و محکوم به تخلیه فوری کارخانه شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: این کارخانه به‌زودی راه‌اندازی و روند بازیافت و جلوگیری از دفع غیر بهداشتی  پسماند در آن مجددا از سر گرفته خواهد شد.

خسروی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تمرکز برای جمع آوری زباله های عفونی شهر تاکید کرد و گفت: با حدود سه هزار مطب و مرکز درمانی قرارداد منعقد کردیم تا زباله‌های عفونی این بخش را علی رغم آنکه براساس قانون مدیریت پسماند بر عهده شهرداری نیست، جمع آوری می‌کنیم .

این مسئول ادامه داد: علاوه براین، به زودی اپلیکیشن حوزه تفکیک پسماند نیز به‌روزرسانی می‌شود و شهروندان می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن پسماندهای تفکیک شده منازل را به پیمانکار تحویل دهند و در ازای آن هزینه یا کالایی را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز