خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون فرهنگی شورا مطرح شد؛

انتقاد عضو شورای شهر مشهد از عملکرد ضعیف مدیریت شهری در عرصه جهاد تبیین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۹۹

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد، مسائل و موضوعات مختلفی چون تاکید بر لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین و عملکرد ضعیف مدیریت شهری در این عرصه برای انعکاس عملکردها مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام حسن منصوریان، در آغاز جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ،با گرامیداشت  سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، اظهارکرد:  بسیار خرسندیم که در این دوره از شورای شهر، یکی از میادین مشهد به نام این شهید بزرگ و ظلم‌ستیز نامگذاری شد.

در ادامه مجید طهوریان‌عسکری نیز با انتقاد از عملکرد موسسه فرهنگی شهرآرا، تصریح کرد: در دوره پنجم شورای شهر ۵۰ جلسه کمیسیون ویژه توس برگزار شده و این در حالی است که در سال اول شورای ششم، تعداد جلسات کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس بیش از نیمی از تعداد جلسات ۴ سال قبل است.

وی افزود: در این دوره یکساله، بارها مسئولین کشوری و استانی از وزرای دولت سیزدهم تا استاندار و معاونان استانداری، از خطه تاریخی توس بازدید داشته‌‌اند ولی این اتفاقات و اقدامات مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس گفت: در سفر نوروزی امسال رئیس جمهور و دولت به مشهد ، برای اولین بار در اعتبارات سفر رئیس جمهور مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای احیاء دیوار باره توس اختصاص یافته و این در حالی است که گزارش "گذر تاریخ ۲۶ ساله توس" به بدترین شکل ممکن اقدامات دولت سیزدهم را منعکس کرده است.

طهوریان‌عسکری خاطرنشان کرد: علیرغم اعلام گزارش اقدامات اجرایی توس توسط شهردار مشهد در نماز جمعه روز گذشته، لازم است یادآور شوم، مهمترین قله اتفاقات توس در طول تاریخ شهرسازی آن در دوره ششم شورای شهر رقم خورده و آن هم تصویب سند راهبردی توس است.

وی گفت: سند راهبردی توس در کمتر از شش ماه از شروع دوره ششم شورای شهر مشهد ابلاغ شد و اقدام بر زمین مانده‌ای با سابقه بیش از ۱۰ سال، توسط این شورا به عنوان مهمترین قله اتفاقات توس، توسط آن روزنامه، در این گزارش و گذر ۲۶ ساله دیده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز