خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین جلسه کارگروه رسانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳۷۰

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دومین جلسه کارگروه «رسانه» کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با حضور اهالی رسانه در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد شیخانی در حاشیه برگزاری دومین جلسه کارگروه رسانه، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: این نشست که با حضور اهالی رسانه برگزار شده بود، به بررسی ظرفیت‌ها و اقداماتی که بناست در حوزه شهر صورت پذیرد، پرداخت.

دبیر کارگروه رسانه شورای اسلامی شهر مشهد  افزود: مشهد ظرفیت رسانه‌ای بالقوه و بالفعل داشته و شورای اسلامی شهر می‌تواند با شعار «جهانشهر برکت و کرامت»، در تجلی برنامه‌ها و اقدامات، نقش موثری ایفا کند.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه در این نشست به کارکردهای رسانه‌ای و ماموریت‌هایی که عهده‌دار است، پرداخته شد، گفت: کارگروه رسانه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بایستی نگاه سیاست گذاری و نظارتی داشته باشد و به حوزه اجرا نیز نزدیک شود.

شیخانی گفت: از گفتمان انتقادی استقبال کرده و بر این باوریم که بایستی به دور از حب و بغض، حمایت کرده و پاسخگو باشیم.

وی با اعلام اینکه درب‌های روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد به روی اهالی رسانه باز است، تاکید کرد: در کارگروه رسانه ذیل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد، به زودی دستورالعمل رسانه‌ای  تدوین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز