خبرگزاری کار ایران

خراسان رضوی از شرایط قرمز کرونا عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۱۸

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی شهرهای استان خراسان رضوی از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و ۲۲ شهر استان در شرایط زرد قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد پهلوان‌ افزود: هم اینک شهرهای بردسکن، خلیل‌آباد، داورزن، کاشمر و کوهسرخ در شرایط نارنجی کرونایی هستند و شهرهای باخرز، بجستان، تاکستان، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، چناران، خواف، خوشاب، درگز، رشتخوار، زاوه، سبزوار، سرخس، صالح آباد، قوچان، فیروزه، فریمان، کلات، گناباد، مشهد، مه ولات و نیشابور در وضعیت زرد و تنها شهرستان طرقبه‌شاندیز در شرایط آبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه روند کاهشی تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان ادامه دارد، عنوان کرد: به طور حتم، استمرار این روند، نیازمند همکاری عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه انجام واکسیناسیون است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: از عموم مردم می خواهیم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز