خبرگزاری کار ایران

دستگیری 3 کارمند دولتی به اتهام رشوه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۸۹۳

فرمانده انتظامی استان قزوین از ارتشاء ۴ میلیارد ریالی و دستگیری ۳ نفر از کارکنان یکی از سازمان‌های دولتی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش اداره کل بازرسی استان، مبنی بر دریافت رشوه، توسط ۳ نفر از کارکنان یکی از سازمان‌های دولتی قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سردار ابراهیمی افزود: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد، تعدادی از پیمانکاران طرف قرارداد با این سازمان، برای ادامه همکاری و دریافت به موقع طلب خود، ۱۰ تا ۲۰ درصد از مبلغ فاکتور‌های خود را تحت عنوان رشوه، به این کارکنان پرداخت کرده اند.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات ماموران شواهدی مبنی بر پرداخت مبلغ ۴ میلیارد ریال به عنوان رشوه توسط ۲۵ نفر از پیمانکاران به دست آمد، که بلافاصله با هماهنگی قضائی متهمان دستگیر و تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد.

سردار ابراهیمی ادامه داد: افراد دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و مستندات به دریافت مبلغ ۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و کارت به کارت از پیمانکاران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز