خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری۲۲۷ پروژه شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۲۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته دولت گفت: ۲۲۷ پروژه در بخش‌های برق رسانی به روستاهای بدون برق، اصلاح، بهینه و توسعه شبکه برق روستایی، تعویض سیم به کابل‌های خود نگهدار و برق‌رسانی به عشایر کوچرو با دستگاه‌های خورشیدی در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد مرادی؛ با با بیان اینکه بیشتر این پروژه ها در حوزه شبکه برق روستایی اجرا شده است؛ افزود: از جمله مهم ترین این پروژه ها برق رسانی به ۶ روستای بدون برق از توابع کنگاور، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، صحنه و ماهیدشت است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای این ۲۲۷ پروژه هزینه شده است، گفت: بیشترین پروژه ها در حوزه اصلاح و بهینه و توسعه شکبه های برق روستایی سطح استان؛ اسلام آباد غرب با ۱۳ روستا، بیستون با سه ، پاوه با ۹، ثلاث باباجانی ۱۴، جوانرود ۱۴، دلاهو ۱۳، روانسر ۱۲، سرپل ذهاب ۹، سنقر ۱۰، صحنه ۱۰، قصرشیرین هفت، کنگاور هفت، کوزران ۱۶، گیلانغرب ۲۰، ماهیدشت ۳۲ و هرسین ۱۲ روستا اجرا شده است.

مرادی همچنین از اصلاح و بهینه شبکه فشار ضعیف هوایی و تعویض سیم کابل خود نگهدار نقاط مختلف روستایی تحت پوشش امور برق شمال، جنوب و مرکز کرمانشاه به تعداد ۲۰ روستا خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همچنین یکی از پروژه های شرکت توزیع را برق رسانی به عشایر کوچرو استان در قالب دستگاه های خورشیدی عنوان کرد.

مرادی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹/۸ درصد روستاهای استان کرمانشاه از نعمت برق برخوردار هستند.

وی گفت : با برنامه ریزی های بسیار خوب وزارت نیرو و تصمیمات هیات وزیران در دولت سیزدهم برای اولین سال پس از سالها در تابستان بدون یک دقیقه خاموشی را پشت سر گذاشتیم و این با تلاش و همت شبانه روزی صنعت برق و وزارت نیرو و حمایت و پیگیری رئیس جمهور بود تا با موفقیت از پیک بار ۱۴۰۱ عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز