خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد؛

ممنوعیت برداشت مصالح از بستر رودخانه صیقل کومه/ لزوم احداث پارکینگ در امام زاده ابراهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۲۹۵

رئیس کل دادگستری گیلان با حضور در شهرستان شفت و زیارت بارگاه مقدس امام زاده ابراهیم دستوراتی در خصوص ساماندهی زباله، فاضلاب، پارکینگ و برداشت های بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه صیقل کومه صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از روستای امام زاده ابراهیم و روستای صیقل کومه شهرستان شفت بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی با اشاره به اینکه برداشت‌های غیر مجاز و یا خارج از محدوده مجوز برداشت، موجب تخریب بستر رودخانه صیقل کومه شده است و خطر سیل جان مردم منطقه را تهدید می‌کند اظهار داشت: از این پس هیچ مجوز برداشتی از سازمان صنعت معدن و تجارت در خصوص برداشت از این رودخانه نباید صادر شود.

رئیس شورای قضایی استان انباشت زباله و عدم برخورداری از پارکینگ را از عمده معضلات منطقه زیارتی و گردشگری امام زاده ابراهیم شفت برشمرد و افزود: دهیاری و شورای محل باید در اسرع وقت زمینی را برای ساخت پارکینگ با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی شناسایی نموده تا با نظارت دادگستری استان اقدامات لازم در زمینه ساخت آن صورت گیرد.

وی همچنین دستوراتی در خصوص فاضلاب منطقه امام زاده ابراهیم صادر کرد و به مسئولان محلی مهلت داد تا ظرف مدت یک هفته نسبت به پاکسازی زباله‌های انباشت شده و رها شده در طبیعت اقدامات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز