خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ارتقای سطح اعتماد عمومی اولین نیاز جامعه امروز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۴۵

استاندار قزوین گفت: اولین نیاز جامعه در زمان حاضر ارتقاء سطح اعتماد عمومی است که پیش نیازی حائز اهمیت برای رسیدن به اهداف محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا و نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین با اشاره به اهداف دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اظهار کرد: امروز دشمن توان خود را بر روی ناکارآمد جلوه دادن نظام و عدم توانایی دولت در ایجاد روابط با دنیا متمرکز کرده است و به همین سبب پیوسته در حال القاء این موضوع به بدنه جامعه است که خوشبختانه دولت سیزدهم با عملکرد خود در سطح کلان و خورد ابطال این ادعا را بر همگان ثابت کرده است.

استاندار قزوین به تعاملات صورت گرفته در دولت جدید اشاره کرد و افزود: اتفاقات رخ داده در فضای بین المللی بیانگر تعاملاتی است که ایران در حال برقرار کردن با دیگر کشورهاست و برخی کشورها مجددا در حال اعزام سفرای خود جهت گفت‌و‌گو در راستای بازگشایی سفارتخانه‌ها در ایران هستند.

وی ادامه داد: در گذشته سطح نگاه بسته و غیر تعاملی کشور‌ها با ایران تا حدی مشهود بود که حتی کشورهای همسایه هم میل به ایجاد روابط با ایران نداشته و دائما شاهد رفتارهایی مبنی برعدم علاقه به ایجاد تعاملات در گفتمان‌ها و نشست‌ها بودیم که خوشبختانه در دولت فعلی با تدابیر و جلسات مشترک شخص رئیس جمهور با سران دیگرکشورها فضای ارتباط و تعاملات در حال گسترس است. 

نماینده عالی دولت در استان قزوین در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط دولت و معنا شدن کلمه دیپلماسی اظهار کرد: در گذشته فضایی پرادعا در زمینه دیپلماسی وجود داشت که عدم توانایی مراودات با دیگر کشورها برای تعاملات حداقلی هم مقدور نبود اما امروز در زمینه‌های گوناگون در حال ایجاد روابط با دیگر کشورها هستیم که به عنوان مثال از فعالیت‌های اخیر می توان به تعاملات صورت گرفته در حوزه گاز با کشور ترکمنستان و ایجاد ارتباط با کشور افغانستان در راستای تأمین آب به سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

اعلایی در ادامه به اهمیت نقش کارگزاران در جهت موفقیت دولت اشاره کرد و افزود: همه ما باید تمام تلاش و همت خود را برای رسیدن به اهداف عالی نظام و دولت بکار بسته و همواره با همگرایی، همنشینی، اشتراک گذاری ایده‌ها و اتحاد نقش خود را برای موفقیت دولت در تمامی حوزه‌ها ایفا و خدمتگزاران شایسته‌ای در مقابل اعتماد مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز