خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری لامرد مطرح کرد؛

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی با شاخص ارتباط با خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۶۸۷

سرپرست فرمانداری لامرد خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران برای برطرف شدن مشکلات مردم شد و افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی شاخص ارتباط با خبرنگاران را لحاظ می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «ابراهیم کرامت فر» در نشست خبری با خبرنگاران لامرد،  با بیان اینکه ظرفیت بسیار بالای رسانه‌های شهرستان لامرد در توسعه بیش از پیش شهرستان لامرد موثر بوده است،  بیان کرد: اگر لامرد امروز شناخته شده است‌؛ مرهون کوشش ها و زحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است.  بیشترین رشد تحولات اقتصادی و صنعتی به اذعان مسئولان استانی و ملی در لامرد اتفاق افتاده است و ماندگاری رویدادها،  از فعالیت‌های خبرنگاران است.

وی افزود:  با همه تحریم‌های سنگینی که وجود داشت،  دولت در زمینه ساخت واکسن ملی و واکسینه کردن جامعه موفق عمل کرد و این خدمات را نباید نادیده گرفت.

کرامت فر گفت: افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی،  توسعه پوشش رایگان بیمه سلامت و پیگیری طرح دارویار و پوشش بیمه ناباروری و…  از جمله خدمات دولت سیزدهم در بخش سلامت است.

سرپرست فرمانداری لامرد در بخش دیگری از سخنانش گفت: در ارزیابی و عملکرد دستگاه‌های شهرستان،  شاخص ارتباط آن دستگاه با خبرنگاران لحاظ می‌کنیم و اگر اداره ای بخواهد  مانع فعالیت و حضور خبرنگار شود،  با رئیس دستگاه اجرایی برخورد می‌شود.

افزایش اعتبارات لامرد نسبت به سال گذشته

وی از افزایش دو برابری برخی اعتبارات پیش بینی شده شهرستان متبوعش نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: سه درصد نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ دو برابر شده که این اعتبار ۱۹ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ بوده و به ۴۷ میلیارد  تومان در سال ۱۴۰۱ رسید.

به گفته نماینده عالی دولت در لامرد، اعتبارت لامرد از محل منابع استانی در سال ۱۴۰۰ نیز  ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  در سال جاری(۱۴۰۱) و اعتبارات متوازن طی سال گذشته (۱۴۰۰) نیز  ۱۰ میلیارد تومان و ۱۲ میلیارد تومان در سال جاری پیش بینی شد.

وی اعتبار در اختیار نمایندگان طی سال ۱۴۰۰  را ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و  ۷ میلیارد تومان در  سال جاری(۱۴۰۱) اعلام کرد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز