خبرگزاری کار ایران

بمناسبت هفته دولت انجام شد؛

افتتاح 54 پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۶۴۴

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 54 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی با بیان اینکه بیشتر این پروژه‌ها در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی 36 روستا در سطح استان اردیل به مساحت بیش از 180 هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی، استانی، اجرا شده افزود: این پروژه ها با مشارکت دهیاری‌ها در روستاهای استان به پایان رسید و در طول هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده با ادامه روند آسفالت ریزی در روستاهای استان تا پایان سال این عدد به بیش از 600 هزار متر مربع خواهد رسید که نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در خصوص احداث مسکن محرومین نیز اذعان کرد: تمامی 3 هزار واحد سهمیه استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال به بهره برداری کامل رسیده و در ادامه این روند طی تفاهم نامه بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان از مجموع 695 سهمیه ابلاغی استان اردبیل 210 واحد مسکونی آماده بهره برداری است.

سبحانی در ادامه از شروع عملیات اجرایی ساخت 2 هزار واحد مسکونی با عنوان پروژه نهضت ملی مسکن در استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با حل مشکلات مربوط به تامین زمین در سطح استان سرعت پیشرفت این پروژه بصورت قابل توجهی افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در یکسال گذشته و از شروع دولت سیزدهم تهیه طرح هادی و بازنگری 178 روستا و تهیه طرح گردشگری در 5 روستا  مجموعا با اعتباری بالغ بر  ۱۷۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز