خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد:

بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی با اعتبار 400 میلیارد ریال در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۵۹۳

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال همزمان با هفته دولت 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعتبار 400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی عنوان کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت، افتتاح 25 پروژه عمرانی بنیاد مسکن با مجموع اعتبار 400 میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: این پروژه ها در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی به مساحت بیش از 132 هزار مترمربع ازمحل اعتبارات ملی- استانی، قیر اختصاصی( از محل بند ز تبصره 1 قانون بودجه سال 1399) و مشارکت دهیاری ها در سطح روستاهای استان به پایان رسیده و در اختیار اهالی محترم قرار گرفت.

سبحانی ادامه داد: در حوزه بازسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی نیز 4 هزار و 200 واحد مسکونی مقاوم سازی شده و از مجموع ۳ هزار مسکن‌ محرومین نیز تاکنون بیش از 2 هزار و 500 واحد پایانکار دریافت کرده و به مرحله افتتاح رسیده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات حوادث نیز 2 هزار و 90 واحد تعمیری با اعتبار بالغ بر 420 میلیارد ریال  و تعداد ۳۲۷ واحد احداثی نیز با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در سال جاری توسط این نهاد انقلابی بازسازی شده اند.

وی در پایان گفت: در سال جاری تهیه طرح هادی و بازنگری 40 روستا با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز