خبرگزاری کار ایران

استاندار در حاشیه بازدید از طرح آب رسانی به همدان:

همه باید کمک کنیم تا به تکمیل طرح آب‌رسانی نزدیک شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۸۷

استاندار همدان با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح آبرسانی به همدان ۲۴ ساعته در حال انجام است گفت: وزیر نیرو به صورت شبانه‌روز پیگیر تامین آب همدان است.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بامداد شنبه در حاشیه بازدید سرزده وزیر نیرو از طرح آبرسانی به همدان با قدردانی از وزیر نیرو به دلیل اهتمام ویژه‌ برای تامین آب همدان و پیگیری روزانه اجرای این طرح اظهار داشت: معاونان و مدیران عالی وزارت نیرو با استقرار در همدان به صورت میدانی اجرای پروژه را رصد و تجهیزات را به موقع تامین می کنند.

قاسمی فرزاد با قدردانی از مردم که با صبر، حوصله و شکیبایی، مسئولان را در خدمت رسانی و اجرای نهایی این پروژه همراهی می کنند ادامه داد: از همه کشاورزانی که چاه های خود را در اختیار شبکه آبرسانی گذاشتند و مجموعه هایی که داوطلبانه به یاری اجرای این طرح آمده اند نیز قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای کاری به سرعت تجهیزات را وصل می کنند و روز به روز به حجم چاه‌ها و آب تامین شده اضافه می شود خاطرنشان کرد: تا نقطه مطلوب فاصله داریم و همه باید کمک کنیم و با صرفه جویی در مصرف آب، به تکمیل طرح آبرسانی نزدیک شویم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز