خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت از تولید؛

طرح عدم احضار مدیران شرکت‌های تولیدی از طرف دادستان قزوین ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۱۷

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از ابلاغ طرح حمایت از شرکت‌های تولیدی با رویکرد عدم احضار مدیران شرکت‌ها در پرونده‌های حوادث ناشی از کار به فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: در بازدید مسئولان قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی، احضار مدیران شرکت‌ها توسط مراجع انتظامی بخصوص در پرونده‌های مربوط به حوادث ناشی از کار همیشه مورد گلایه قرار می‌گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: دادستانی قزوین این موضوع را در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان مورد بررسی قرار داد و بر همین اساس طرح مذکور تدوین و به منظور اجرا در مکاتبه‌ای به فرماندهی انتظامی استان ابلاغ شد تا در اختیار مراجع انتظامی قرار گیرد.

وی به نحوه عملکرد مراجع انتظامی در اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: پس از ارجاع و یا تشکیل پرونده در مراجع انتظامی با موضوع حوادث ناشی از کار، باید به شرکت مربوطه اعلام کنند که نسبت به معرفی نماینده حقوقی اقدام کرده و اظهارات از نماینده قانونی شرکت اخذ شود و از احضار مدیران شرکت‌ها خودداری کنند.

این مسئول قضایی استان قزوین تاکید کرد: با توجه به راه‌اندازی شورای حل اختلاف حوادث ناشی از کار برای واحدهای صنعتی و تولیدی پس از تکمیل پرونده در مراجع انتظامی با هماهنگی دادستانی این پرونده‌ها به شورای حل اختلاف مذکور ارجاع شده و قطعاً بسیاری از این دعاوی به مصالحه ختم می‌شود و از اطاله دادرسی در پرونده‌های موصوف جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز