خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

ارائه مشاوره بازاریابی برای واحدهای تولیدی قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۵۵

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با توجه به اهمیت بازاریابی برای فروش محصولات تولید شده لازم است در این زمینه به واحدهای تولیدی مشاوره اراده شود؛ چرا که در مواردی شاهد این هستیم که تولید صورت می‌گیرد اما به دلیل فقدان بازاریابی حرفه‌ای محصولات به فروش نرفته و ممکن است منجر به تعطیلی واحد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در نشست بررسی مشکلات صنایع راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: تا کنون اقدامات انجام شده برای حل مشکلات واحدهای راکد استان مناسب بوده اما محدودیت‌هایی مانند وابستگی زیاد بانک‌ها و دستگاه‌ها به تهران وجود دارد و همین امر اجرای مصوبات را با سختی مواجه کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: افزایش سطح اختیارات استان‌ها می‌تواند به پیشبرد بهتر حل مشکلات واحدهای راکد کمک کند.

وی عنوان کرد: کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه بیشترین مواردی است که واحدخای تولیدی را با شمل مواجه کرده و برای حل آن‌ها و حفظ و افزایش تولید لازم است نهادهای متولی و بانک‌ها همکاری مورد نیاز را داشته باشند.

وی عنوان کرد: برای اینکه شاهد رفتارهای سلیقه‌ای و جزیره‌ای در تولید نباشیم، لازم است قوانین این حوزه از شفافیت برخوردار باشند.

قاسمی تاکید کرد: دستگاه قضا در استان قزوین در راستای حمایت از تولید و تولید کنندگان، تمام ظرفیت‌های قانونی موجود را به کار خواهد گرفت.

در این نشست مشکلات 10 واحد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز