خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده دادستان تهران از سه دادسرا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۴۷

در ادامه بازدیدهای میدانی دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسراها، علی صالحی از سه دادسرای تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در ادامه بازدیدهای میدانی دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسراها به منظور ارزیابی عملکرد و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان واحدهای کشیک قضایی، علی صالحی از سه دادسرای تهران بازدید کرد.

عصر روز یکشنبه ۲۱ آذر، دادستان تهران در جریان این بازدیدهای سرزده از نواحی ۷، ۲۴ و ۲۶ دادسراهای تهران، علاوه بر گفت‌وگو با برخی از مراجعه‌کنندگان و بررسی مسائل آنها، با سرکشی از واحدهای کشیک وضعیت رسیدگی‌ها به‌ویژه اوقات رسیدگی، تصمیمات و دستورات قضایی صادر شده را بررسی کرد و روند رسیدگی به پرونده‌ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

دادستان تهران در این بازدیدها بر تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت مردم، رعایت موازین قانونی و حفظ حقوق شاکی و متهم در رسیدگی‌های قضایی تاکید کرد و گفت: رسالت دستگاه قضایی پاسخگویی به‌موقع و جلب رضایتمندی مردم در رسیدگی‌های قضایی است.

وی همچنین بر لزوم توجه به کاهش اطاله دادرسی تاکید کرد و افزود: علاوه بر این باید تعیین تکلیف پرونده‌های معوق به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز