خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

حقوق کارگران شهرداری گرگان به‌ موقع پرداخت می‌شود/مشکلات پارک بانوان هر چه سریعتر رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۶۸

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: کارگران شهرداری گرگان همیشه حقوق خود را در نیمه ماه دریافت می‌کردند اما خوشتبختانه با پیگیری‌هایی که انجام دادیم از اول ماه حقوق خود را دریافت می کنند.

زهرا نورا با حضور درخبرگزاری ایلنای گلستان اظهارکرد: طی یک سال گذشته تعداد ۱۴۰ نفر نیروی ایثارگر قراردادی، ۲۸ نفر نیروی ایثارگر پیمانی، ۲۰۸ نفر قراردادی و ۲۴ نفر پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت شدند.

وی ادامه داد: بزودی سازمان عمرانی در معاونت عمرانی شهرداری گرگان  راه اندازی می شود.

نورا بیان کرد: مجوز استخدام آتش نشان با آزمون برای شهرداری گرگان گرفته شده و همچنین ۴۰ دستگاه اتوبوس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان برای شهرگرگان در نظر گرفته ایم.

نورا افزود: شهر گرگان باید المان و نمادهای بیشتری داشته باشد. به دنبال این هستیم که سرمایه گذار بخش خصوصی در این پروژه‌ها حضور پیدا کنند و تمام تلاش خود را می کنیم تا گرگان همیشه جزو بهترین ها باشد.

وی یادآور شد: ما مسئولان وظیفه داریم حداقل مشکلات پارک بانوان را هرچه سریعتر برطرف کنیم‌.

نورا خاطرنشان کرد: برای اشتغال بانوان بد سرپرست و بی سرپرست شهرگرگان باید اقداماتی صورت بگیرد و باید مکانی برای اشتغال بانوان داشته باشیم وپیگیر این موضوع در شورای شهر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز