خبرگزاری کار ایران

ضرب‌الاجل دادستان لرستان به شهردار خرم‌آباد/ در کوتاهترین زمان ممکن حقوق کارگران پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۷۷

دادستان مرکز لرستان در نامه‌ای رسمی خطاب به شهردار خرم‌آباد، خواستار پرداخت حقوق کارگران خدماتی و فضای سبز در کوتاهترین زمان ممکن شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، داریوش شاهون‌وند (دادستان لرستان) در نامه‌ای رسمی خطاب به شهردار خرم آباد گفت: از آنجایی که کارگران، قشر زحمتکش و ایثارگر جامعه هستند و در پویایی، زیبایی و نظافت عمومی شهر همواره کوشا و مؤثر می‌باشند لیکن مدتی است که کارگران فضای سبز و خدماتی (پیک تنظیف) حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، لهذا لازم است که در اسرع وقت حق و حقوق مشارالی‌ها پرداخت شود.

وی با ذکر این موضوع که استنکاف از پرداخت حقوق قانونی ایشان موجب برخورد قانونی خواهد بود، تاکید کرد: بایستی در کمترین ظرف زمانی نسبت به پرداخت حقوق کارگران شهرداری اقدامات لازم معمول گردد.

دادستان مرکز لرستان تصریح کرد: استیفای حقوق عموم جامعه از جمله وظایف و تکالیف قانونی دادستان به عنوان مدعی‌العموم می‌باشد و شایسته است مدیران در تمامی بخش‌های اجرایی این نکته را مدنظر داشته باشند که تحقق مطالبات به حق کارکنان و مردم از هر قشری که باشند وظیفه آنان است و کوتاهی در انجام وظیفه غیرقابل قبول و قانون‌شکنی محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز