خبرگزاری کار ایران

دیدار کارگران شهرداری کوت عبدالله با امام جمعه کارون/ پیمانکاران حقوق ما را کامل پرداخت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۵۰

به گفته‌ی کارگران شهرداری کوت عبدالله، حقوق ماه‌های بهمن، اسفند، فروردین آن‌ها به صورت علی‌الحساب واریز شده است. همچنین آن‌ها هنوز حقوق اردیبهشت خود را دریافت نکرده‌اند.

جمعی از کارگران پیمانکاری شهرداری کوت‌عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا، از دریافتِ علی‌الحسابِ حقوق خود خبر دادند. 

به گفته‌ی این کارگران؛ حقوق ماه‌های بهمن، اسفند، فروردین آن‌ها به صورت علی‌الحساب واریز شده است. همچنین آن‌ها هنوز حقوق اردیبهشت خود را دریافت نکرده‌اند. 

این کارگران می‌گویند: پیمانکار جدیدی کار را از بیست اسفند در دست گرفته است اما با این بهانه که هنوز سازمان همیاریهای اهواز با او قرارداد قطعی امضاء نکرده، به کارگران حقوق کامل پرداخت نمی‌کند. 

آن‌ها می‌گویند: با توجه به اینکه پیمانکار قبلی کار را تحویل داده است، نمی‌دانیم حقوقی که از پیمانکار طلب داریم را شهرداری قرار است به ما بدهد یا پیمانکار؟

این کارگران می‌گویند: اگر اعتراض کنیم با ما برخورد می‌شود و اگر هم کار کنیم یا حقوق نمی‌گیریم و یا علی‌الحساب دریافت می‌کنیم. امیدوار بودیم با پیمانکارِ جدید مشکلاتمان تا حدودی حل شود اما این اتفاق نیفتاد. 

کارگران شهرداری کوت‌عبدالله می‌گویند: ما برای شکایت به تهران آمدیم اما هیچ مشکلی از ما حل نشد. پولی که به شهرداری واریز می‌شود مثل قالب یخی می‌ماند که بعد از دست به دست شدن آب می‌شود و در نهایت به دست کارگران نمی‌رسد. 

این کارگران همچنین نسبت به ناقص رد شدنِ حق بیمه‌ی خود معترض هستند. 

کارگران شهرداری کوت عبدالله روز گذشته (جمعه، ۱۹ خرداد) در دیدار با حجت‌الاسلام خضیراوی، امام جمعه‌ی کارون، مشکلات خود را با او در میان گذاشتند. درخواست آن‌ها پرداختِ به موقعِ و کامل حقوق و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز