خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

پرداخت ۷۰ درصد تعرفه های ناباروری در بخش خصوصی توسط بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۶۵

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: درحال حاضر بیمه سلامت ۷۰ درصد تعرفه‌های ناباروری در بخش خصوصی پرداخت می‌کند و همچنین مادران تا پایان دوران شیردهی و همچنین مادران تا پایان شیر دهی و کودکان تا ۵ سالگی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

سیدمحمد حسینی با حضور درخبرگزاری ایلنای گلستان اظهار کرد: از ۲۱ بهمن سال گذشته افرادی که فاقد هرگونه بیمه بودند شناسایی آنها شروع شد که ما از مناطق کم برخوردار استان شروع کردیم.

وی ادامه داد: تعداد ۱۶۸ هزار نفر دراستان که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبودند در حال حاضر ازخدمات بیمه سلامت برخوردار شدند. 

وی گفت: همچنین زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند و هدف ما این است به رشد جمعیت در کشور کمک کنیم. ۷۰ درصد تعرفه‌های ناباروری در بخش خصوصی  برعهده ما است.

حسینی بیان کرد: در حوزه پرداخت ها تاپایان تیرماه برای داروخانه های خصوصی استان  کاملا تسویه کردیم که این اقدام بی سابقه است و همچنین پرداختی های بیمارستان‌های خصوصی و آزمایشگاه‌ها نیز تا تیرماه بر اساس سند های ارسالی پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: افزایش ۱۰ برابری درمان معتادان، افزایش خدمات درمانی برای درمان ناباروری، ارائه خدمات به مادران باردار تا پایان شیردهی و فرزندان تا پایان پنج سالگی از خدمات اداره کل بیمه سلامت طی یکسال اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه اخیر بیش از ۲۰۰  قرارداد جدید با موسسه‌های ارائه‌دهنده خدمات درمانی به منظور دسترسی بیشتر بیمه شدگان سلامت در استان بسته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز