خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت استان خبرداد:

بیش از یک میلیارد تومان در طرح دارویار به داروخانه های گلستان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۹۰۵

مدیرکل بیمه سلامت گلستان از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان به داروخانه های طرف قرار داد با این اداره کل به منظور اصلاح سیاست های ارزی دارو و در راستای اجرای طرح دارویار خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان،سید محمد حسینی اظهار کرد: طرح دارویار از بیست و سوم تیر ماه سالجاری و پس از  تغییر قیمت دارو و به منظور حمایت از داروخانه ها جهت جلوگیری از کمبود نقدینگی در بازار دارو اجرایی شد.

وی گفت: در مرحله اول اجرای این طرح پرداخت سهم ارز دارو از سوی اداره کل بیمه سلامت گلستان به داروخانه های این استان مبلغ ده میلیارد ریال پرداخت شد.

وی گفت: طرح ملی دارویار به منظور اصلاح سیاست های ارزی دارو و با هدف کاهش پرداختی مردم و منطقی شدن قیمت دارو اجرایی شده است.

وی افزود: همچنین با تخصیص اعتبار به استان جهت پرداخت مطالبات داروخانه ها ، با پرداخت بیش از شش میلیارد تومان کلیه مطالبات داروخانه های استان تا پایان تیر ماه پرداخت و تسویه شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح 366 قلم داروی ضروری ، یارانه سلامت می گیرند و 119 قلم داروی بدون نسخه که پیش از این تحت پوشش بیمه نبوده ، تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز