خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان خبرداد:

پرداخت مطالبات سال 1400 موسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۱۸

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان از پرداخت مطالبات سال 1400 موسسات درمانی طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، رضا شفیعی اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت گلستان  در اوایل سال 1401با تمهیدات بعمل آمده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران جهت تامین مالی در حوزه سلامت ، تسهیل در ارائه خدمات بهینه  درمانی به بیمه شدگان و همچنین پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با این اداره کل  مطالبات سال 1400 موسسات درمانی را تسویه کرد.

وی بیان کرد: با پرداخت مطالبات ماههای پایانی سال 1400 و همچنین پرداخت های قبلی در مجموع  بیش از 400 میلیارد تومان بابت مطالبات بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی درمانی و سایر مراکز دولتی دانشگاهی در سال 1400 به دانشگاه علوم پزشکی گلستان پرداخت شد.

وی افزود :در مجموع  با پرداخت بیش از 29 میلیارد تومان به بیمارستان های خصوصی و غیر دانشگاهی ، 66 میلیارد تومان به داروخانه ها و 30 میلیارد تومان به پاراکلینیک ها و پزشکان طرف قرارداد استان گلستان نسبت به تسویه کامل مطالبات سال 1400 این مراکزاز سوی اداره کل بیمه سلامت گلستان اقدام گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز