خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت گلستان خبر داد؛

استمرار پوشش بیمه زندانیان ، معتادان و افراد مجهول الهویه تا پایان سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۵۸۱

مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان از استمرار پوشش بیمه زندانیان ، معتادان و افراد مجهول الهویه تا پایان سال 1401 خبر داد .

به گزارش ایلنای گلستان،سید محمد حسینی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: از آنجائیکه یکی از مهم ترین وظایف سازمان بیمه سلامت ایران ، ایجاد پوشش بیمه ای برای افراد فاقد پوشش بیمه درمان می باشد و در حال حاضر نیز این امر از طریق صندوق بیمه سلامت همگانی امکان پذیر شده است.

وی ادامه داد: با عنایت به استمرار ردیف بودجه مربوط به پوشش بیمه پایه سلامت زندانیان ، معتادان و افراد مجهول الهویه در قانون بودجه سال 1401 کل کشور ، ارائه خدمت به گروههای یاد شده تا پایان اسفند ماه سال جاری کماکان ادامه دارد .

حسینی افزود: مشمولین این طرح می توانند با رعایت مقررات و ضوابط هر گروه از خدمات بیمه ای در تعهد سازمان بیمه سلامت بهره مند شوند.

وی تصریح کرد : پوشش بیمه ای معتادان به مواد مخدر و روانگردان معرفی شده از سوی واحد های تابعه سازمان بهزیستی و دانشگاههای علوم پزشکی ، بر مبنای ضوابط سازمان بیمه سلامت ایران تا پایان امسال ادامه دارد .

حسینی خاطرنشان کرد: افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد و یا با مراجعه به سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی نسبت به بیمه کردن خود و اعضای تحت تکفل خانواده شان  اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز