خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه سلامت گلستان:

شرط تمدید پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان سلامت همگانی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۸۰۰

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: تمدید پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق های روستائیان و بیمه سلامت همگانی منوط به تقاضای بیمه شدگان شد.

به گزارش ایلنای گلستان، علی رضا صحرایی اظهارکرد: پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و سلامت همگانی تنها به صورت حضوری و یا سرویس های خدمات غیر حضوری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام اعتبار پوشش بیمه ای بخشی از بیمه شدگان صندوق روستائیان و سلامت همگانی که در شرایط بحران کرونا به صورت 6 ماهه تمدید اعتبار گردیده بود.

وی گفت: از این پس انجام کلیه فرآیندهای بیمه گری صرفا از طریق خود بیمه شده و یا اقوام درجه یک آنان در محل دفتر پیشخوان طرف قرارداد و پس از کنترل های مربوطه از قبیل وضعیت تاهل ، آدرس موقعیت جغرافیایی ، شماره تلفن همراه و در صورت لزوم ویرایش آنان در سامانه امید انجام می گیرد.

وی افزود: بیمه شدگان جهت تمدید اعتبار پوشش بیمه ای خود علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد می توانند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس http://www.bimehsalamatiranian.ir نیز اقدام کنند.

صحرایی بیان کرد: با توجه به محدودیت زمانی تمدید اعتبار پوشش بیمه ای ، بیمه شدگان می توانند از 2 طریق نسبت به تمدید دفاتر بیمه درمان خود اقدام نمایند.

صحرایی ادامه داد: بیمه شدگان از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد حداکثر تا 15 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار بیمه ای وهمچنین از طریق سرویس های خدمات غیر حضوری (شهروندی)  حداکثر تا 40 روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار بیمه ای فرصت دارند.

وی تصریح کرد : بیمه شدگان این دو صندوق می توانند از طریق تلفن همراه و با شماره گیری #1666 * از تاریخ اعتبار بیمه درمان خود مطلع شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز