خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۲۴۸

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک گفت: کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط، نقش مهمی در ایجاد تحول در بخش صنعت را دارد و با عنایت به شعار سال، نقش اساسی در راستای تحقق اهداف تولید، اشتغال و کارآفرینی به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین اضافه کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت، بستر بسیار مناسبی را به منظور تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و استفاده از دستاوردهای نوین برای متخصصان، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان فراهم می‌کند.

وی افزود: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در دستور کار این شرکت قرار گرفت و نمایشگاه فوق با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تاریخ 1 تا 4 شهریور ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت 4 روز با حضور واحدهای تولید کننده، خوشه‌های صنعتی در حوزه‌های صنعت، غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، آموزش، منسوجات، بسته بندی و  سایر موارد در محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز